Jaká je záruka na zakoupené zboží? Jsou díly opravdu originální?
Produkty prodávané v tomto katalogu jsou originální díly, které jsou skoro nepoužité. Proto naše společnost na zakoupené zboží poskytuje plnou záruku dle zákona. Záruční doba je tedy 24měsíců, s tím, že při oprávněné reklamaci je zboží ihned vyměněno za bezvadné. V případě, že by prodej produktu byl ukončen, je vrácena částka na udaný účet kupujícího.
Prodávané produkty z našeho katalogu jsou výhradně originální od výrobce Toyota (s výjimkou pneumatik).
Jak je zboží skladováno, než si jej koupím?
Při demontáži dílů z nového vozidla je díl popsán a dle povahy ošetřen. Například brzdové kotouče jsou konzervovány proti vzdušné vlhkosti. Zboží je poté skladováno ve vytápěném skladu, dle interní směrnice, která byla vytvořena právě z důvodů, aby zboží bylo maximálně chráněno proti poškození, korozi, a také degradaci plastů a gumových částí, např. pneu. Zboží je také naskladňováno a vydáváno metodou, kdy nejnovější díl je vložen do zadní části a nejstarší naopak vyskladněn, tak, aby se zabránilo dlouhému skladování některého z produktů.
Co mám dělat, pokud mám zájem o koupi nějakého produktu?
Nejednoduší variantou je využít přímý kontakt v podobě telefonu +420 773 685 757. Na tomto čísle Vám bude zodpovězeno vše (vhodnost produktu na Vaše vozidlo, množství skladem, cena, možnost vyzvednutí apod.).
Samozřejmě můžete využít emailový kontakt, na který můžete čekat odpověď obratem.
Pro představu, co Vám můžeme nabídnout, si prohlédněte náš katalog v sekci produkty.
Je možné si zboží před koupí někde prohlédnout?
Ano, pokud se telefonicky nedohodneme na jiné variantě předvedení zboží, můžete si produkty prohlédnout v Novém Strašecí, v ulici Rudská 177.
Mám vybrané zboží, jak a kdy mi jej pošlete?
Zboží objednané do 11.00 odešleme službou PPL ten samý den, což znamená, že druhý den, pokud jste zákazník v ČR, bude doručen. Zboží doručujeme také do jiných evropských států. Zboží jsme schopni ve Středočeském kraji (do 50km) také ihned dovézt k Vám , což je zpoplatněno částkou 500,-.
Poskytujete i montáž nabízených dílů? Je třeba se dopředu na servis objednat?
Náš servis Vám veškeré zakoupené produkty přednostně namontuje. Jako bonus od nás dostanete slevu 25% na servisní práci. Pokud se nejedná o složitější úkony či úkony, které vyžadují technologické přestávky, zakoupené zboží Vám na vozidlo namontujeme za jeden den, který si vyberete Vy, bez předchozího objednání.
Výjimky tvoří výměny čelních skel, dílů karoserie, které se musejí lakovat do barvy vozu apod. Pro tyto termíny nás prosím předem kontaktujte.
Uvádíte, že poskytujete servis a poradenství, co si pod tím mám představit?
Vzhledem k našemu zaměření, řadu let poskytujeme servisní služby pro nejrůznější společnosti právě na vozidlech Toyota LC200, viz naše reference. Máme proto zkušenosti, které Vám můžeme nabídnout. Toyota LC200 je také provozována v naší společnosti i ve velmi specifických podmínkách, jako jsou expedice – jízda v terénu, či doprava těžkých vleků.
Servis Toyot je naše specializace. Pro objednání do servisu nás kontaktuje telefonicky +420 773 685 757 nebo emailem na info@lc200.cz. Cena a způsob opravy Vám bude před zadáním upřesněn naším personálem.
Nabízíme třeba kontroly před dovolenou, kde můžeme pohovořit o Vašem voze a třeba Vám doporučíme, jaké příslušenství můžete na vozidlo namontovat, které můžete potřebovat, či naopak.
Jedná se o volbu pneumatik, montáže různých navijáků, nárazníků, autobaterii, kompresorů, střešních stanů a nezávislých topení, ale také výbavy, jako jsou kurty, lopaty, sekery, lednice, vařiče, kanystry, vysílačky apod.